torsdag 3 februari 2011

JEANS OCH RÄKNA OCH VÄDER OCH AFFÄRER I EN STÖRRE STAD

Jääävlar!
Idag har varit en förjävla bra DAG! Först gick ja upp i gryningen och skrev matteprovet. Kändes bra för en gångs skull. Sen drog jag direkt hem och krubbade och sen till Stockhollllmen. WONDERFUL. Vädret var och är såklart piss men det är väl ingen överraskning för någon. Det är liksom det man ogillar mest på samma gång. Tö, slask, jävlig vind, kallt, ruggigt, rått och till och med så ska det reeeegna! Wow. Fast vi borde ha intressantare saker att prata om än vädret här.

Jag köpte två par assnygga jeans på Weekday för presentkortet! Höga! Fast inte sådär äckel FASHIONFASHIONhöga. Vem fan känner sig bekväm i det... Jaja iallafall gick det runt någon jeanshunk där och hjälpte folk, och då sa han att jag hade tagit fel på storlek! TVÅ STORLEKAR FÖR STORT!!!!!! Mitt jeanshelvete blev för en sekund ett litet paradis och en gång av tretton miljoner var det roligt att testa jeans. Man kände sig inte som en inpackad liten korv och det passade faktiskt. TVÅ jeansstorlekar! Fan! Det gjorde min dag! Jag och lovitseh köpte även likadana leopardtröjor, jag vet att aaaallaa redan haft djurmönstrat men va fan, den va på rea och SNYGG! Och i like it alot. Det blir väl till att använda allt det nya i helgen då, hehe.

Fan! Jävlar! Jag är så jävla träningssugen! Och på senare tid har jag blivit retad för min dialekt. Jag har insett att sedan vi flyttade till lägenhet har jag umgåtts för mycket med min pappa. Han har dialekt. Han har dialekt. Han har.... ja. Ni fattar. Iallafall, jag pratar lite konstigt. Som ett norrländskt lastbilsbarn. Nu vet nu. Det kanske var roligare att prata om vädret?

KORT SAGT: sen var det räknestuga på kvällen vilket var tämligen värdelöst eftersom jag avslutat kapitlena i matte redan genom att göra provet, så jag och matilda satt mest och tjattrade helg och middag och... stammande ungar och parodi och. Ja, livet och sånt.

Nu ska jag ta en sjukt skönt och välbehövt väldoftande bad och sen ska jag sova. Imorn bitti ska jag träna igen. Har tränat måndag, tisdag, onsdag vilket känns jävligt bra.... Därav jeanssurprisen.

AJA VI SES!!!!! PUSS HEJ!!!! Hoppas ni mår bra.... alla..miljontals...fantastiskt hängivna läsare... Äh, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar