söndag 30 januari 2011

TINGSEK KRAM OCH PRAT, ÄVEN DANS OCH DJ MED GLASÖGON

AAAAH!!! KAN INTE FATTA TINGSEK IGÅR!!!!!!! Det var en helt makalöst otroligt fantASTISK spelning och efteråt så kom tingsek själv fram och pratade med oss!!!! Det var helt magiskt!!! Och man fick en kram och en fin pratstund och ett helt fantastiskt gig och då var livet fulländat. Då kunde man inte må bättre på hela jorden! AAAH jag var i sån fruktansvärt underbar extas att jag knappt kunde andas!!!! Satt bara och rörde på benen helt frenetiskt och skrattade impulsartat och bara levde. AH!!!! Vilken underbar artist och människa. Mja, en riktigt bra idol kort sagt.

Efter Tingsek drog vi förbi mig och tog en kopp te, sen åkte vi till mitt kära kåbo där det var nån skum korridorsfest med balkantema tydligen. Men det var grrrreat att få dansa av sig, och inte helt fel med den där djn heller.... hehehe. Nåväl! Låt mig avsluta detta upphetsade inlägg med att meddela att jag ska plugga matte idag och förmodligen träna. Dats it.

Förresten är jag jättenervös inför det jävliga matteprove! Får se hur det går nu.
Puss Kyss hej du underbara skr.. nej vadå skribent! Det råkar ju var jaaaaaaag! Menade läsare. Uhm. Glöm det där. CIAO! Och hjärtan. Massvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar