lördag 29 januari 2011

KURT ELLING AND KLÜVERS BIG BAND

WOW! Konserten var helt magiskt legenDARISK! När vi stod där och snicksnackade med våra bordsgrannar så tänkte vi att den äldre farbrorn var lite cool och hade nen helt sjukt häftig och mystisk aura. Var han maffia? Sen när vi kom hem och slog på Skavlan så presenterades den där snubben som världens främsta psykiatriker!!!!!!!!! Så trallar han in där precis som vilken människa som helst och både jag och Anna höll på att kissa på oss!!! Så jävla fruktansvärt häftigt! Jag har blivit känd nu alltså! Det är nu det börjar! Hehe. Nej men så hade jag ett litet snack med Kurt Ellings manager också. Det kändes helt okej (rättså full av pirr och trodde jag skulle dö efteråt men iallafall!!!) IKVÄLL ÄR DET TINGSEK!!!!!!!!!! MIN IDOL!!!! KAN INTE FATTA ATT JAG SKA FÅ SE HONOM, ÄNTLIGEN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar