onsdag 16 februari 2011

LOOKBOOKA städa fast inte



Om jag ska säga mitt bästa köp nånsin är det mina Dr Martens. Jag har använt dem varenda enda dag, på varje promenad, varje utgång, varje skoldag sedan jag köpte dem för snart fem månader sedan. En av mina största materiella kärlekar! Något jag även älskar är min döda svan-jacka. Men den finns inga bilder på!

Just nu sitter jag fastklistrad vid Project runway. Man blir så sjukt jävla inspirerad! "Vill, vill, vill". Åh i helgen ska ingo och mandus få träffa Erka och alla!!! Är så avis! Vill me...

Igår somnade jag vid två och det håller inte. ÄR för varm om kinderna och trött och seg och borde verkligen städa inför förfädernas återkomst imorn, men orkar inte. Kan inte fatta att jag bott själv i fem veckor nu. Sick! Det har varit grymt.. bra sugen på att skaffa eget nu. MEEEEN det kommer det kommer!

Jag skulle dö för en nikon. Det är sån känsla och tillfredställelse i att ta systembilder, och sen skulle jag vilja komponera med en lomoadapter och fortsätta i lomografiandan som jag älskar. Nu ska jag fortsätta vara ovettig. HEERRÅÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar