onsdag 16 februari 2011

and when i touch you i feel happy inside

En utav mina vackraste och högsta drömmar är att få åka till Japan under tiden då körsbärsträden blommar. Det har och kommer alltid vara en dröm och så fort jag kan ska jag göra det. Gud jag skulle kunna svimma för det skulle vara så fint. Eftersom jag älskar blommor och ljus och sol och vackra bilder och när allt är sådär blommande nytt så har jag bara tittat på
bilder och lyssnat på beatles white album, en gammal favorit.

Mmmmmm.
Det konstiga är
att helt plötsligt
blir man sådär såld
och ser
att alla ser ut som någon
man tycker om
någon man är
nyfiken på
helt plötsligt
är det han som jobbar på cafét man går förbi varje morgon
helt plötsligt
är det det han som putsar skridskobanan
helt plötsligt
står han och skyfflar snö inne på gården
och hela tiden
går han framför
eller
bakom
mig
helt plötsligt
är han
överallt



Fina bilder med fint ljus. Värme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar