fredag 11 februari 2011

SNÖFLINGOR OCH SVETT OCH SKITKONSTIGT LitE SÖMN MEN ÄNDÅ SÅ FINT

HAJ!
Idag hade vi bara en lektion. Soft att sluta kvart i tio på en fredag!
Alla hjärtans dagfirandet är magiskt på rosendal, alla som ville fick ge bort rosor och allt var så mysigt och gulligt och vi käkade långlunch med tjejerna i klassen och jag tycker om dem tusenfaldigt! Goa tjejer etc.etc!

Nu är jag hemkommen och väntar på Matildz som är på väg hit. Vi ska bara mysa, fika kanske handla något fint till imorgon. Hihihe... Mmm.. Ja, så idag är det otroligt soligt och jättemycket snö och jag sov inte mer än 4 timmar på hela helgen och har sovit så sjukt lite senaste veckan (veckorna?). De brukar kännas sämst efter så lite sömn men märkligt nog känns det sjukt bra. På nåt vis är jag bara fylld av pirr och kurr och hopp och glädje och fnitter och jag vet inte vad! Sol sol snö snö allt är fint.

Fick förresten ut mina aggressioner på gymmet igår. Drog dit vid nio efter räknestugan. Var skittrött men behövde bara bli genomblöt för att sen kunna dra hem. Sprang 25 min och körde mage och rygg och sen stängde gymmet en timme senare. Sen vandrade jag hemåt i vardagskvällen och det var inte en jävla kotte ute! Det var helt knäpptyst och snön signade ner helt tyst och glittrigt och magiskt och i det varma ljuset från gatlyktorna gick jag och pratade för mig själv som vanligt. Hittade på små historier och drömde mig iväg i vad som faktiskt är verklighet just nu. När jag kom hem var jag helt fylld av en sån SKUM känsla. Helt frälst typ. Gled runt i trans i för många timmar innan jag gick och la mig och ja just ja, gjorde en sjukt god kladdkaka också.

Time to meet matil. See ya!

JÄVLAR JA GLÖMDE!!! NU ÄR DET HELG!!!!!!! FAN VA NICE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar