torsdag 10 februari 2011



Störda idiot tant som hade likadan jacka som jag på vägen hem. Störda jävla prov som kändes asbra tills jag hade glömt sista frågan och failade totalt jävla hårt och det sög och jag blir så jävla förbannad. Sen är den där värdelösa räknestugan ikväll och jag pallar inte plugga mer det är så jävla meningslöst och nu ska jag äta nåt jävligt äckligt och känna mig ännu mer arg och sur och uppåt taket och jag vet inte ens vad jag ska göra. Och jag är så jävla äckligt jävla trött på att drömma mardrömmar typ varje natt och jag HATAR PASTA OCH SPAGHETTI och allt jävla vitt jag bara lagar varje dag för jag inte orkar göra nåt annat, inte HAR nåt annat hemma och VET hur ja ska göra nåt annat fort. Hela jag är en enda meningslös jävla pasta......Vill bara döda någon, några, alla, allt fy fan alla kan dö.... hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar