torsdag 10 februari 2011

LEGO och WE LOVE ANIMALS

WHOOOOP WHOOO!
Här ges en efterbliven bild av mig i trans. Mja, den skulle du allt vilja ha ett smakprov av va....

Vaknat, gjort gröt, tagit fram lingonsylt, gjort kaffe, bänkat mig fram datorn.

Om ett tag dimper ett fett biologiprov ner på bänken framför mig, men just nu har jag annat i tankarna.

Disco. Är helt besatt av discoruset. Ni vet den där känslan när musiken bara tar över en och man inte kan slut dansa? Bara dansa. Inte supa mig aspackad- bli skön- göra sköna saker- nä. Inte direkt. Kanske med ett borgerlighetens glas vin i magen men det får nog räcka! Nå, tanten har talat men det är sån extas, absolut och genuin pirrlycka.

Nåja, här får ni min dunkadunkalista som jag faktiskt lyssnar på dygnet runt. När jag vaknar, när jag äter gröt, när jag tar av mig hundra dagar gamla strumpor, när jag lagar mat.. när jag tvättar. Diskar. Städar. Pluggar. Bara är. Listan kan göras oändlig. Fast.

dance og håll keft dance og håll keft dance og håll keft dance og håll keft

Kool namn också? Nä, men jag hitta en sån jävla skön dansk låt som heter Fest. Den är grym, lyssna på den! Suktar efter at få gå på Miike Snow i slutet av februari men det är ju 18årsgräns. Härligt. Tre månader kvar. Räknar dagar!

PUSS HEJ SÖTISZZAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar